2022

סקר מנדטים : סקר ראשון אחרי המפץ: כמה מנדטים שווה 'הימין החדש'? - מקור ... : סקר מנדטים מפתיע מאוד פורסם הבוקר ברדיו 'אשדוד אונליין', כאשר הוא מגיע ממועמד שהחליט לבדוק את ההיתכנות של מפלגתו, אך ההפתעות שנרשמו בסקר הן רבות,.

סקר מנדטים : סקר ראשון אחרי המפץ: כמה מנדטים שווה 'הימין החדש'? - מקור ... : סקר מנדטים מפתיע מאוד פורסם הבוקר ברדיו 'אשדוד אונליין', כאשר הוא מגיע ממועמד שהחליט לבדוק את ההיתכנות של מפלגתו, אך ההפתעות שנרשמו בסקר הן רבות,.
סקר מנדטים : סקר ראשון אחרי המפץ: כמה מנדטים שווה 'הימין החדש'? - מקור ... : סקר מנדטים מפתיע מאוד פורסם הבוקר ברדיו 'אשדוד אונליין', כאשר הוא מגיע ממועמד שהחליט לבדוק את ההיתכנות של מפלגתו, אך ההפתעות שנרשמו בסקר הן רבות,.

סקר מנדטים : סקר ראשון אחרי המפץ: כמה מנדטים שווה 'הימין החדש'? - מקור ... : סקר מנדטים מפתיע מאוד פורסם הבוקר ברדיו 'אשדוד אונליין', כאשר הוא מגיע ממועמד שהחליט לבדוק את ההיתכנות של מפלגתו, אך ההפתעות שנרשמו בסקר הן רבות,.. ישראל ביתנו נמצאת עם 10 סקר מנדטים חדש שמתפרסם הערב מעלה כי הליכוד מצמצם פערים מול מפלגת כחול לבן. לפי סקר ידיעות אחרונות קדימה בראשות מופז מביאה מספר מנדטים חד ספרתי; סקר מנדטים שפורסם באולפן שישי, מעלה כי הליכוד בראשות בנימין נתניהו ממשיכה להתחזק. סקר מנדטים ראשון אחרי המבצע בעזה: סקר מנדטים חדש מעלה כי התמיכה בנפתלי בנט וביאיר לפיד גוברת, והשניים יחד מקבלים 7 מנדטים יותר ממה שקיבלו בבחירות האחרונות.

סקר מנדטים חדש פחות מחודש לבחירות הקרובות. סקר מנדטים חדש של רדיו 103 fm לאחר הקמת הממשלה החדשה ולאחר תחילת משפטו של נתניהו מעלה נתונים מעניינים במיוחד. סולן הלהקה האיטלקית יעבור בדיקת סמים מרצונו. איחוד של גנץ ולפיד יוביל לתיקו עם נתניהו. 'יש עתיד' בראשות יאיר לפיד עם 11 מנדטים, 'הימין החדש' בראשות נפתלי בנט עם 8 מנדטים ו'העבודה' בראשות אבי גבאי ממשיכה במגמת ההתרסקות עם 7 מנדטים.

בחירות 2020 - סקר מנדטים של 103FM: התיקו נשמר | מעריב
בחירות 2020 - סקר מנדטים של 103FM: התיקו נשמר | מעריב from images.maariv.co.il
סקר מנדטים ראשון אחרי המבצע בעזה: הסקר העניק למפלגתו העתידית של לפיד 11 מנדטים מול 13 לקדימה בראשות ציפי לבני. סקר מנדטים שנערך על ידי direct polls בבעלות שלמה פילבר וצוריאל שרון ובוצע באמצעים דיגיטליים בקרב 628 משתתפים, מלמד כי המפלגות העיקריות שנחלשות בעקבות הקמתה של מפלגת 'הימין החדש' הן הליכוד והבית היהודי. 'יש עתיד' בראשות יאיר לפיד עם 11 מנדטים, 'הימין החדש' בראשות נפתלי בנט עם 8 מנדטים ו'העבודה' בראשות אבי גבאי ממשיכה במגמת ההתרסקות עם 7 מנדטים. סקר מנדטים חדש פחות מחודש לבחירות הקרובות. חבר מביא חבר ומרוויח יותר ! לצערי זה נכון, אבל יש הרבה מנדטים צפים. לפי סקר ידיעות אחרונות קדימה בראשות מופז מביאה מספר מנדטים חד ספרתי;

מסקר ישראל היום, בשיתוף ערוץ הטלוויזיה i24news ומכון מאגר מוחות בהנהלת פרופ' יצחק כץ, עולה כי לו הבחירות היו נערכות היום, גנץ היה מקבל 19 מנדטים.

הסקר העניק למפלגתו העתידית של לפיד 11 מנדטים מול 13 לקדימה בראשות ציפי לבני. סקר מנדטים ראשון אחרי המבצע בעזה: לפיד וגנץ מתחזקים וההשפעה הדרמטית על בנט. בהצגה הגרפית של הסקר הזה בעיתון אין (כמעט) קשר בין גובה העמודות הבולט מכולם היא ההחלטה להציג את יש עתיד (עם 10 מנדטים) בתור עמודה בגובה של 23 מנדטים. היום (19/12/2014) פרסמו מעריב סקר בחירות חדש. הרכב טוב יביא קולות מימין במומנטום הנכו. הצטרפות של גבי אשכנזי תביא לחוסן לישראל 28 מושבים. הליכוד עם 29 מנדטים, סער עם 16 וואלה! ישראל ביתנו נמצאת עם 10 סקר מנדטים חדש שמתפרסם הערב מעלה כי הליכוד מצמצם פערים מול מפלגת כחול לבן. לפי סקר ביטחון אישי, שערכה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, העבירות הנפוצות ביותר הן. סקר מנדטים חדש של רדיו 103 fm לאחר הקמת הממשלה החדשה ולאחר תחילת משפטו של נתניהו מעלה נתונים מעניינים במיוחד. סקר חדשות 12 ומנו גבע שמתפרסם הבוקר משקף התחזקות קלה לליכוד לעומת סקרים קודמים, ובמקביל התחזקות גם למפלגת יש עתידערוץ 7 07/03/2021 09:49. 'יש עתיד' בראשות יאיר לפיד עם 11 מנדטים, 'הימין החדש' בראשות נפתלי בנט עם 8 מנדטים ו'העבודה' בראשות אבי גבאי ממשיכה במגמת ההתרסקות עם 7 מנדטים.

לפיד וגנץ מתחזקים וההשפעה הדרמטית על בנט. 'יש עתיד' בראשות יאיר לפיד עם 11 מנדטים, 'הימין החדש' בראשות נפתלי בנט עם 8 מנדטים ו'העבודה' בראשות אבי גבאי ממשיכה במגמת ההתרסקות עם 7 מנדטים. סקר חדשות 12 ומנו גבע שמתפרסם הבוקר משקף התחזקות קלה לליכוד לעומת סקרים קודמים, ובמקביל התחזקות גם למפלגת יש עתידערוץ 7 07/03/2021 09:49. לצערי זה נכון, אבל יש הרבה מנדטים צפים. כחול לבן עם 35 מנדטים, אורלי לוי אבקסיס לא עוברת את אחוז החסימה, מעריב, ‏1 במרץ 2019.

Torussia: סקר כאן 11
Torussia: סקר כאן 11 from kanweb.blob.core.windows.net
סקר מנדטים ראשון מתפרסם הבוקר בצל התזזית אליה נכנסה המערכת הפוליטית ביממה האחרונה. לפיד וגנץ מתחזקים וההשפעה הדרמטית על בנט. ישראל ביתנו נמצאת עם 10 סקר מנדטים חדש שמתפרסם הערב מעלה כי הליכוד מצמצם פערים מול מפלגת כחול לבן. הסקר העניק למפלגתו העתידית של לפיד 11 מנדטים מול 13 לקדימה בראשות ציפי לבני. סקר מנדטים מפתיע מאוד פורסם הבוקר ברדיו 'אשדוד אונליין', כאשר הוא מגיע ממועמד שהחליט לבדוק את ההיתכנות של מפלגתו, אך ההפתעות שנרשמו בסקר הן רבות,. כחול לבן עם 35 מנדטים, אורלי לוי אבקסיס לא עוברת את אחוז החסימה, מעריב, ‏1 במרץ 2019. לצערי זה נכון, אבל יש הרבה מנדטים צפים. במקרה של איחוד בין גנץ ולפיד תקבל המפלגה 35 מנדטים ותהיה בשיוויון עם הליכוד.

סקר מנדטים חדש מעלה כי התמיכה בנפתלי בנט וביאיר לפיד גוברת, והשניים יחד מקבלים 7 מנדטים יותר ממה שקיבלו בבחירות האחרונות.

מסקר ישראל היום, בשיתוף ערוץ הטלוויזיה i24news ומכון מאגר מוחות בהנהלת פרופ' יצחק כץ, עולה כי לו הבחירות היו נערכות היום, גנץ היה מקבל 19 מנדטים. סקר מנדטים שנערך על ידי direct polls בבעלות שלמה פילבר וצוריאל שרון ובוצע באמצעים דיגיטליים בקרב 628 משתתפים, מלמד כי המפלגות העיקריות שנחלשות בעקבות הקמתה של מפלגת 'הימין החדש' הן הליכוד והבית היהודי. לפי סקר ביטחון אישי, שערכה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, העבירות הנפוצות ביותר הן. סקר מנדטים מפתיע מאוד פורסם הבוקר ברדיו 'אשדוד אונליין', כאשר הוא מגיע ממועמד שהחליט לבדוק את ההיתכנות של מפלגתו, אך ההפתעות שנרשמו בסקר הן רבות,. במקרה של איחוד בין גנץ ולפיד תקבל המפלגה 35 מנדטים ותהיה בשיוויון עם הליכוד. 'יש עתיד' בראשות יאיר לפיד עם 11 מנדטים, 'הימין החדש' בראשות נפתלי בנט עם 8 מנדטים ו'העבודה' בראשות אבי גבאי ממשיכה במגמת ההתרסקות עם 7 מנדטים. איחוד של גנץ ולפיד יוביל לתיקו עם נתניהו. מידע מקיף אודות סקר באתר גלובס: לצערי זה נכון, אבל יש הרבה מנדטים צפים. לפיד וגנץ מתחזקים וההשפעה הדרמטית על בנט. סולן הלהקה האיטלקית יעבור בדיקת סמים מרצונו. ישראל ביתנו נמצאת עם 10 סקר מנדטים חדש שמתפרסם הערב מעלה כי הליכוד מצמצם פערים מול מפלגת כחול לבן. כחול לבן עם 35 מנדטים, אורלי לוי אבקסיס לא עוברת את אחוז החסימה, מעריב, ‏1 במרץ 2019.

הצטרפות של גבי אשכנזי תביא לחוסן לישראל 28 מושבים. סקר מנדטים חדש פחות מחודש לבחירות הקרובות. סקר חדשות 12 ומנו גבע שמתפרסם הבוקר משקף התחזקות קלה לליכוד לעומת סקרים קודמים, ובמקביל התחזקות גם למפלגת יש עתידערוץ 7 07/03/2021 09:49. סקר מנדטים שנערך על ידי direct polls בבעלות שלמה פילבר וצוריאל שרון ובוצע באמצעים דיגיטליים בקרב 628 משתתפים, מלמד כי המפלגות העיקריות שנחלשות בעקבות הקמתה של מפלגת 'הימין החדש' הן הליכוד והבית היהודי. לפי סקר ביטחון אישי, שערכה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, העבירות הנפוצות ביותר הן.

סקר מנדטים: כמה מנדטים שווה שאשא ביטון למפלגתו של גדעון ...
סקר מנדטים: כמה מנדטים שווה שאשא ביטון למפלגתו של גדעון ... from images.maariv.co.il
36 מנדטים לכחול לבן, 31 לליכוד; על פי הסקר, הפער בין שתי. גוש חוסם של 62 לימין, ישראל היום, ‏24 בפברואר 2019. במקרה של איחוד בין גנץ ולפיד תקבל המפלגה 35 מנדטים ותהיה בשיוויון עם הליכוד. סקר מנדטים אחרון של מכון מדגם עבור חדשות 12 מציג: סקר מנדטים אשר מתעדכן מדי יום אפליקציה נוחה ופשוטה מאוד לשימוש ללא פרסומות כלל ~ ~ ~ ~ גרסא ראשונה ~ ~ ~ ~. חבר מביא חבר ומרוויח יותר ! כחול לבן עם 35 מנדטים, אורלי לוי אבקסיס לא עוברת את אחוז החסימה, מעריב, ‏1 במרץ 2019.

חבר מביא חבר ומרוויח יותר !

2 אשדוד בחירות סקר מנדטים. סולן הלהקה האיטלקית יעבור בדיקת סמים מרצונו. סקר מנדטים שנערך על ידי direct polls בבעלות שלמה פילבר וצוריאל שרון ובוצע באמצעים דיגיטליים בקרב 628 משתתפים, מלמד כי המפלגות העיקריות שנחלשות בעקבות הקמתה של מפלגת 'הימין החדש' הן הליכוד והבית היהודי. 'יש עתיד' בראשות יאיר לפיד עם 11 מנדטים, 'הימין החדש' בראשות נפתלי בנט עם 8 מנדטים ו'העבודה' בראשות אבי גבאי ממשיכה במגמת ההתרסקות עם 7 מנדטים. גם לאחר תחילת משפטו, בנימין נתניהו ממשיך לעלות ועומד על 41 מנדטים. סקר מנדטים מפתיע מאוד פורסם הבוקר ברדיו 'אשדוד אונליין', כאשר הוא מגיע ממועמד שהחליט לבדוק את ההיתכנות של מפלגתו, אך ההפתעות שנרשמו בסקר הן רבות,. הסקר העניק למפלגתו העתידית של לפיד 11 מנדטים מול 13 לקדימה בראשות ציפי לבני. היום (19/12/2014) פרסמו מעריב סקר בחירות חדש. סקר מנדטים חדש פחות מחודש לבחירות הקרובות. לפיד וגנץ מתחזקים וההשפעה הדרמטית על בנט. חבר מביא חבר ומרוויח יותר ! לצערי זה נכון, אבל יש הרבה מנדטים צפים. איחוד של גנץ ולפיד יוביל לתיקו עם נתניהו.

Advertisement